Post af Deleted den Nov 19, 2014 20:25:55 GMT 1
Fulde navn: Noah Victor Hansen
Alder: 43 år
Blodstatus: Fuldblod
Tidligere jobs: Professionel Quiddichspiller & Landstræner for det engelske landshold
Civilstatus: Fraskilt
Største vision: At gøre verden et bedre sted for magikere.
Politiske holdninger:
De fire største punkter på denne dagsorden er:
1. Lavere skatter!
Vi ønsker lavere skatter til alle magikere, halvblod, fuldblods og mugglerfødte, da det er disse talenter der skal få verden videre. I samme omgang vil vi dog ikke sænke skatten for mugglere og fusere.og Ikke fordi at jeg som politiker mener at disse er dårligere mennesker, men fordi at magikere bedre kan bidrage til samfundet med deres magier, og de bør derfor betale lavere skatter.
2. Bedre forhold til selvstændige
Vi mangler butikker! Vi mangler folk der tænker ud af boksen! Vi vil derfor sørge for bedre muligheder for selvstændige! Opsætte bedre kurser for dem der ønsker at være selvstændige og på samme måde ønsker vi at hjælpe dem godt igang, så vi forhåbenligt kan få endnu flere butikker, og derved udvide den magiske verden.
3. Bedre velfærd for husalfer
Mange har nok været en del i den seneste debat, og naturligvis så mener vi at husalfer skal have bedre rettigheder. De skal have bedre løn og behandles bedre. At holde husalfer er en tradition der går flere hundrede år tilbage, og jeg som politiker, mener at den tradition skal bevares, vi skal ikke stoppe med at holde husalfer, men vi skal sørge for at de har bedre forhold hos deres herre, og f.eks får en minimums løn og forhold som de som minimum bør bo under.
4. Mere kontrol over mugglere
Vi ønsker at have mere styr på hvor mugglerne befinder sig. Siden år 50 er der kommet 50% flere mugglere ind i den magiske verden end hidtil og denne udvikling skal STOPPES! Folk med magiske evner er velkommende i den magiske verden, men almindelige og ikke magi kyndige mugglere, bør holdes ude af denne verden, ligesom at fusere bør udvises til muggler verden hvor de vil kunne leve et bedre, og langt mere sikkert liv.
5. Bedre dyrevelfærd
Vi skal forbedre dyrevelfærden for de magiske væsner, og skal sørge for at de har det bedre. Her taler jeg især om de drager som blandt andet hjælper med at holde Gringotts og resten af den magiske verden sikre.
6. Mere Quidditch
Vi skal have bedre forhold til Quidditch spillere, vi skal gøre mere opmærksomme på os selv og vi skal sørge for at Quidditch forsat er den bedste og mest udbredte sport i denne verden. Vi skal hjælpe de unge troldmænd med at komme godt igang med kostene, da det at kunne flyve jo trods alt er en af de mest basale ting indenfor en magikers kunnen.
Ændringer du ville foretage:
Mange af tingene står jo herover i de poliske holdniger, men disse er de fire mærkesager.
Hvorfor skal borgerne stemme på dig?
Fordi at jeg er kendt blandt befolkningen og alle jeg har mødt på min vej, ved at jeg kun ønsker det bedste for den magiske verden. Vi vil have mere frihed, mere plads og vi ønsker et samfund som fungerer for alles bedste!